Мешканка Миколаєва повірила, що їй зателефонувала служба безпеки банку та втратила всі гроші
Шахрай був дуже переконливий
44-річна мешканка Миколаєва звернулася до поліції і повідомила, що стала жертвою банківських шахраїв.
Читайте МН в Telegram: тільки важливі новини
Чоловік переконав жінку, що нібито невідомі намагаються зняти її гроші, і запропонував відкрити «безпечний рахунок», щоб зберегти накопичення.
Поліція розпочала кримінальне провадження
За фактом події розпочато кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 КК України («Шахрайство»).
Правоохоронці встановлюють особу зловмисників та закликають громадян бути уважними при спілкуванні з представниками банків.
Як не потрапити: поради поліції
Поліцейські нагадують:
- Справжні співробітники банків ніколи не просять назвати PIN-код, CVV, термін дії картки, паролі із SMS або логіни від інтернет-банкінгу.
- Не переказуйте гроші на «безпечні рахунки» – такого поняття не існує. Це стандартна шахрайська схема.
- Якщо надійшов тривожний дзвінок — перервіть розмову та передзвоніть у банк за офіційним номером, вказаним на вашій карті.
- Шахраї використовують психологічний тиск: лякають втратою грошей, терміновою «загрозою».
- Важливо: не приймайте рішень поспіхом. Перш ніж діяти — заспокойтеся і порадьтеся з близькими.