Миколаївець зміг повернути гроші за неякісний товар та отримати компенсацію за витрачений час
Якщо ваша покупка виявилася неякісною, закон дає споживачеві право на розірвання договору та повернення грошей.
Нещодавно до Головного управління Держпродспоживслужби Миколаївської області звернувся покупець, який втомився «воювати» з торговельною мережею.
Він купив товар, якому незабаром знадобився гарантійний ремонт. Цей ремонт затягнувся настільки, що миколаївець вимагав повернення грошей за покупку. А магазин тягнув час...
«В результаті вжитих Держспоживспоживслужбою заходів, торговельна мережа повернула кошти у розмірі вартості неякісного виробу 2499,00 грн. та виплатила компенсацію у розмірі 600,00 грн. (1% від вартості товару за кожен день затримання усунення недоліків понад обумовлений термін), про що споживач повідомив Головне управління у телефонному режимі», – повідомили у службі.
А іншим миколаївцям, які зіткнулися з подібною проблемою, слід написати заяву на dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua.
У заяві необхідно вказати місцезнаходження та назву підприємства, яке порушило ваші права. Крім того, обов'язково потрібно додати копії документів, на які ви спираєтеся у вашому зверненні, а саме: копії договору, копії розрахункових документів, копії ваших письмових звернень до суб'єкта господарювання із зазначеного приводу, копії його відповідей на Ваші звернення, в яких вам відмовлено реалізації вашого права споживача.