Анатолій Шкрібляк: Budhouse Group – це лідер розвитку індустрії торгових центрів в Україні

Коментарi:

Budhouse Group належить до одним із найпопулярніших в Україні інвестиційно-девелоперських організацій, які зуміли створити добрий імідж не лише в країні, а й за її межами.

Постійні контакти з іноземними партнерами та успішні результати співпраці призвели до того, що Budhouse Group чудово представляє Україну на світовому ринку. Компанія активно розвивається, незважаючи на складні часи, а для того, щоб зрозуміти причину підвищеної уваги до неї, слід познайомитися з декількома найвідомішими проектами, які постійно на слуху.

ТРЦ Nikolsky та Forum Lviv: максимальна продуманість та високий рівень архітектурної майстерності

ТРЦ Nikolsky у Харкові належить до одним із останніх успішних проектів компанії. Багато хто спостерігав за процесом будівництва і був неймовірно щасливий побачити результат і насолодитися продуманістю ТРЦ. Президент Budhouse Group Анатолій Шкрібляк був присутній на відкритті у 2021 році, а сам процес презентації був сповнений позитивних емоцій. Сьогодні тут працює понад 150 магазинів, дозволяючи всім шанувальникам модних брендів поповнити гардероб одягом абсолютно будь-якого плану.

ТРЦ Forum Lviv також зумів із перших днів підкорити серця як гостей Львова, так і місцевих мешканців. Центр було відкрито у 2015 році і за весь час своєї активної роботи він неодноразово продемонстрував той факт, що ТРЦ максимально продуманий та був побудований спеціально для задоволення потреб відвідувачів. У самому будинку дуже світло, затишно і атмосферно, особливо в період свят, тому можна сказати про те, що Forum Lviv допоможе позбутися поганого настрою.

4Mga2z6lhB_bZXHzoezR1Jli1EzIy70zSMT4OWGGMG68sK_Klp7q4eVL-xxQ08eIvoERcODO60nnGUFASIyi06QpUuMY1uPPqSkd2Lqy6ZFrPjvs XbckuYWQ

Гості ТРЦ Forum Lviv можуть:

  • отримати гастрономічне задоволення в різних кафе та ресторанах;
  • переглянути новинки кінематографа в кінотеатрі;
  • порадувати свою внутрішню дитину в розважальному центрі;
  • оновити гардероб;
  • покататися на ковзанці;
  • зіграти з друзями у боулінг тощо.

Всі ресторани мають продумані інтер'єри, що дозволяють отримати насолоду не тільки від їжі, та й від естетичного оточення. Варто зазначити, що загалом у згаданий ТРЦ було вкладено 92 мільйони євро, а сам проект по праву вважається одним із найуспішніших для Budhouse Group. Компанія намагається робити все можливе, щоб задовольняти потреби мешканців різних міст, а також сприяти розвитку сфери комерційного будівництва в Україні. Саме тому кожен проект має свої особливості, що вигідно відрізняють його від інших.