Мешканка Миколаївської області відкривала мобільний додаток банку і втратила 30400 гривень
Мешканка Южноукраїнська оформила мобільний додаток одного із банків.
При спробі увійти у власний онлайн-кабінет потрібно було ввести пароль. Через деякий час жінці зателефонував невідомий чоловік, який пояснив, що допоможе налаштувати мобільний додаток, але для цього потрібно було назвати код, який надійшов у смс-повідомленні. Жінка виконала всі рекомндації. Потім, увійшовши в мобільний додаток, виявила, що з двох карток зняли грошові кошти у сумі 30400 гривень. І лише потім зрозуміла, що її шукали.
Слідчі відкрили кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України (шахрайство). Санкція статті передбачає позбавлення волі до восьми років.
В поліції Миколаївської області нагадують, щоб не стати жертвою шахрайства з банківськими картками, дотримуйтесь простих правил:
- нікому не повідомляйте дані вашої банківської картки, особливо ПІН-код та CVV2 – код, навіть особам, які представляються працівниками банку;
- запишіть у свій телефон номер “гарячої лінії” вашого банку і при виникненні підозри щодо шахрайства відразу телефонуйте до банку з проханням заблокувати картку;
- не розголошуйте коди, які приходять вам на мобільний телефон під час здійснення операцій з банківською карткою;
- замовте у банку послугу смс-повідомлень щодо будь-яких транзакцій із вашого рахунку, це дозволить оперативно реагувати на будь-які неправомірні дії з вашими коштами.