Екстериторiальнiсть в обслуговуваннi: звертатись пенсiонери можуть туди, де їм зручно, – Головне управлiння ПФУ в Миколаївськiй областi

Коментарi:

Нині ПФУ активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг.

Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
Якщо ж користувач наших послуг бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно. Обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.
Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами ПФУ в іншому, то не існує жодних перепон. Їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.
До будь-якого сервісного центру ПФУ можна звернутись з питань:
- призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
– зміни способу виплати;
– поновлення/припинення виплати;
– видачі пенсійних посвідчень;
– переведення виплат за новим місцем проживання;
– консультацій та роз'яснень діючого законодавства;
– видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
– надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
– оформлення допомоги на поховання тощо.

Ми завжди на зв'язку з https://portal.pfu.gov.ua/

Ольга ГАЛИНТОВСЬКА,
заступник начальника Головного управління ПФУ в Миколаївській області