У департаменті ЖКГ Миколаївської міської ради відкрився відділ захисту прав споживачів

Коментарi:

З 11 квітня департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради працює в новому форматі.

Зокрема,створено відділ захисту прав споживачів, мета якого — покращувати якість надання послуг і попереджати можливі порушення.

Працівники відділу складатимуть адміністративні протоколи та акти у разі порушень:
прав споживачів з боку надавачів житлово-комунальних послуг;
правил користування електроенергією, водою, газом з боку споживачів;
вимог щодо комерційного обліку теплової енергії та води.

Якщо ваші права порушують або неякісно надають комунальні послуги, ви можете звернутися у департамент ЖКГ і отримати кваліфіковану допомогу спеціалістів.

Контактний номер телефону: 47-29-27

Також задля посилення контролю за комунальними підприємствами міста створено відповідний структурний підрозділ, який координуватиме їхню роботу. Про виникнення проблемних або спірних ситуацій повідомляйте департамент. Ваші звернення будуть розглянуті.