Миколаївець зміг повернути гроші за неякісний товар та отримати компенсацію за витрачений час

Коментарi:

Якщо ваша покупка виявилася неякісною, закон дає споживачеві право на розірвання договору та повернення грошей.

Нещодавно до Головного управління Держпродспоживслужби Миколаївської області звернувся покупець, який втомився «воювати» з торговельною мережею.

Він купив товар, якому незабаром знадобився гарантійний ремонт. Цей ремонт затягнувся настільки, що миколаївець вимагав повернення грошей за покупку. А магазин тягнув час...

«В результаті вжитих Держспоживспоживслужбою заходів, торговельна мережа повернула кошти у розмірі вартості неякісного виробу 2499,00 грн. та виплатила компенсацію у розмірі 600,00 грн. (1% від вартості товару за кожен день затримання усунення недоліків понад обумовлений термін), про що споживач повідомив Головне управління у телефонному режимі», – повідомили у службі.

А іншим миколаївцям, які зіткнулися з подібною проблемою, слід написати заяву на dpssmykolayiv@dpssmk.gov.ua.

У заяві необхідно вказати місцезнаходження та назву підприємства, яке порушило ваші права. Крім того, обов'язково потрібно додати копії документів, на які ви спираєтеся у вашому зверненні, а саме: копії договору, копії розрахункових документів, копії ваших письмових звернень до суб'єкта господарювання із зазначеного приводу, копії його відповідей на Ваші звернення, в яких вам відмовлено реалізації вашого права споживача.