Хто просуває сайт і як працює просування
Seo-менеджер – це спеціаліст з певним набором знань, що працює над просуванням сайту в мережі. Як правило, до завдань такої людини, як seo-менеджер входить проведення різних заходів, спрямованих на збільшення популярності сайту в пошукових системах, починаючи від розміщення оголошень контекстної реклами та закінчуючи реєстрацією сайту в каталогах.
Але перед початком розкрутки сайту (робота може вестись локально, під якесь певне місто, наприклад Київ чи по всій країні) необхідно провести його якісну оптимізацію під пошукові системи. Як правило, процес оптимізації сайту відбувається одразу після етапу створення сайту.
Людина, яка працює над зовнішньою та внутрішньою оптимізацією сайту для його розкручування у пошукових системах – це seo-фахівець. До обов'язків сео-фахівця входить не тільки проведення оптимізації сайту на технічному рівні, але й контроль наповнення сайту унікальним контентом. Фахівець із SEO ставить технічні завдання контент-менеджеру (або копірайтеру). Останній, відповідальний за створення контенту, який у свою чергу буде доданий на онлайн-ресурс. Тому, крім відмінних знань оптимізації та технічних основ, seo-фахівець тісно працює у зв'язці з копірайтерами, адже без них зараз ніяк.
Як показує практика, унікальний контент – король і ця аксіома, доведена пошуковою системою Google, гігантом світового пошуку. Таким чином приходимо до висновку, що для повноцінного просування сайту , або тим більше, по всій Україні, окрім досвідченого SEO-ошника, потрібен ще й кваліфікований копірайтер. Без цього ніяк і в штаті сучасних веб-студій, наприклад, в "optimize-il.com", є кілька кваліфікованих фахівців з контенту або копірайтингу.
Можна виділити п'ять основних напрямів, у яких має розбиратися професійний сео-фахівець:
- Знання всіх технічних аспектів сеооптимізації.
- Хоча б базові навички роботи у сфері SMM (впритул компанію в соцмережах веде спеціаліст СММ-щик).
- Використання лінкбілдингу (побудова схеми зворотних посилань на сайт із якісних ресурсів).
- Вміння проводити якісний юзабіліті-аналіз сайту та його аудит.
- Володіння навичками контент-маркетингу.
Крім навичок та умінь технічного характеру для пошукового просування сайтів по Кієсу або будь-якому іншому місту (або навіть країні), професійний сео-фахівець відрізняється особливою компетенцією. Адже справжній профі з розкрутки сайтів уникатиме методів чорної оптимізації, незважаючи на її ефективність. За здавалося б потужним первинним SEO ефектом йде неминучий спад, після якого вкрай складно займатися просуванням сайту з накладеними на нього фільтрами пошукової системи Google.
Також сео-фахівець повинен постійно розвиватися у професійному плані та стежити за всіма тенденціями та нововведеннями у світі зміни алгоритмів пошуку, впроваджувати нові дієві практики, що з'являються у сфері оптимізації та розкрутки сайтів.