У «Миколаївобленерго» пояснили, чому не можуть заздалегідь повідомити про відключення світла

Коментарi:

Відключення електроенергії – заходи вимушені, але необхідні, щоб уникнути катастрофічних наслідків для енергосистеми країни, пошкодженої ворожими ударами.

Стабілізація енергосистеми в масштабах країни – копітка і складна процедура, яка потребує оперативних та виважених рішень.

Заздалегідь відома лише черговість відключення, але, напевно, повідомити точний час оператор систем розподілу не може. Диспетчер «Миколаївобленерго», у разі виникнення дефіциту потужності в енергосистемі, отримує команду від диспетчера найвищого оперативного рівня за 15 хвилин до відключення.

«Щойно ми отримуємо інформацію про відключення тієї чи іншої групи споживачів, ми намагаємося якнайшвидше оприлюднити її через наш офіційний сайт і в соцмережах», – пояснили в пресслужбі «Миколаївобленерго»,

Стабілізаційні відключення Миколаївської області стартували 25 жовтня – для стабілізації енергосистеми вимушено було відключено всі 10 груп споживачів. Крім того, аварійне відключення частини населення мало місце як в обласному центрі, так і в районах.

«Ми всі живемо на Миколаївщині, всі ці 8 місяців страждаємо не лише від власних ворожих нападів, а й від наслідків, до яких ці атаки призводять. АТ «Миколаївобленерго» кидає всі зусилля на ліквідацію наслідків ворожих обстрілів та організацію (наскільки це можливо у воєнний час) надійного розподілу електроенергії. Навіть якщо це вимагає кардинальних та непопулярних рішень як стабілізаційні чи аварійні відключення – краще вони, ніж колапс енергосистеми України», – кажуть місцеві енергетики.