У яких випадках слід замінити пенсійне посвідчення, роз'яснили у ПФУ

Коментарi:

Людям, яким призначено пенсію, органи Пенсійного фонду України видають пенсійні посвідчення на підставі заяви на виготовлення документа.

У ПФУ звертають увагу тих, хто вийде на заслужений відпочинок, що у разі, коли пенсійне посвідчення стало непридатним для використання або було втрачено, або пенсіонерам призначено інший вид виплат, або змінилися обставини здійснення опіки та піклування (змінився законний представник або він звільнений від повноважень, відновлено цивільну дієздатність одержувача пенсії тощо), за заявою людини видається нове посвідчення.

Подати заяву на виготовлення пенсійного посвідчення можна:

  • до територіального органу ПФУ за місцем знаходження особи на обліку як одержувача пенсії;
  • в особистому кабінеті через веб-портал електронних послуг ПФУ, розділ «Про пенсійне забезпечення». Для цього необхідно авторизуватися на веб-порталі за допомогою Дія. Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA з використанням технології Bank ID;
  • за допомогою мобільного додатка «Пенсійний фонд» у розділі «До ПФУ — Комунікації до ПФУ — Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».

Нагадаємо, що під час війни за наявності всіх необхідних документів за призначенням пенсії можна звернутися до будь-якого сервісного центру ПФУ незалежно від регіону. Місце прописки та фактичного проживання не мають значення, оскільки Пенсійний фонд володіє Рестром застрахованих осіб, де зберігається інформація про кожну офіційно працюючу людину.