В "АТБ" стартувала найромантичніша акція року: можна виграти смартфон, турпоїздку і навіть квартиру
На найкоротший і найхолодніший місяць року випадає головне свято закоханих-день Святого Валентина. Традиційно 14 лютого українці дарують своїм близьким солодощі, ювелірні прикраси, влаштовують вечері при свічках, роблять сюрпризи.
Цього року помічником для створення святкової атмосфери до Дня Всіх Закоханих для мільйонів громадян стане найбільша за багатьма показниками торговельна мережа України – »АТБ". Підтримувати романтичний настрій тут будуть майже півтора місяці.
З сьогоднішнього дня, 2 лютого і по 13 березня 2022 року в 1316 супермаркетах роздрібної мережі «АТБ Маркет» у всіх 24 областях країни, а також в інтернет-магазині «АТБ» стартує найромантичніша акція року. На прилавках з'являться шоколадні яйця LOVE Surprise. Цей унікальний продукт був спеціально створений для спільної з агентством маркетингових сервісів Twiga'go акції до Дня Всіх Закоханих. Під шаром смачного шоколаду ховається безліч неймовірних подарунків.
"АТБ" – це не тільки безумовна якість і різноманітність товарів. Це постійна комунікація зі споживачами, в тому числі через загальнонаціональні промокампанії, які ми проводимо у співпраці з нашими партнерами. Всесвітній день закоханих – ще один привід, щоб подякувати клієнтам і стати на крок ближче до них», – розповів генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
У кожному з LOVE Surprise покупця чекає романтичний сюрприз або навіть цінний подарунок (зокрема, 1000 золотих і 100 тисяч срібних ювелірних прикрас, сертифікати на знижку від магазину «Укрзолото»).
"В повітрі витає любов! У торговельній мережі " АТБ " це вже відчувається, адже на полицях з'явилися LOVE Surprise! Ми вперше запустили акцію з подарунками, які можна отримати в магазині, зайшовши за улюбленими продуктами. Подарунок всередині-можна перевірити свою інтуїцію, вибираючи з десятка шоколадних яєць", – поділився директор з маркетингу мережі "АТБ" Валерій Бондар.
Перші 200 000 учасників акції гарантовано отримають сертифікат на знижку в інтернет-магазині косметики Elfashop у розмірі 200 гривень і 30-денну підписку на Кіно і телебачення від популярного сервісу SWEET.TV.
Але і це ще не все! Кожен учасник найромантичнішої акції року автоматично бере участь у розіграші фантастичних подарунків: п'яти сучасних смартфонів, п'яти турів за кордон, сотні захоплюючих подорожей Україною та 1,2 мільйона гривень на придбання власного житла.
Щоб втілити в життя такий масштабний проект, багаторічний лідер українського рітейлу об'єднав 17 брендів.
Цього разу до акції "АТБ «приєдналися Pepsi, Lay's, Sandora, "Агуша", "Машенька", "Диво", "ХрусТеам", Cheetos, Mirinda, 7 Up, "Оксамитові ручки", Rexona, Cif, Domestos, Snickers, Richard, Motto.
Більше чверті століття мільйони клієнтів можуть економити кошти, купуючи свіжі продукти і якісні товари в магазинах даної мережі. Навіть у святкові дні торговельна мережа № 1 в Україні передбачила можливість солідної знижки на акційні товари. Якщо покласти в кошик мінімум один товар від зазначених вище партнерів, зробити покупку на суму від 100 грн. (без урахування вартості самого шоколадного яйця) або ж оплатити свої покупки карткою АТБ-Pay (на будь-яку суму), LOVE Surprise можна купити зі знижкою 50 відсотків.
Як взяти участь в акції LOVE Surprise:
1. Придбати шоколадне яйце LOVE Surprise з гарантованим призом всередині (одна з тисячі золотих і 100 тисяч срібних прикрас, сертифікати на знижку «Укрзолото»).
2. Поспішити, оскільки перші 200 тисяч учасників акції гарантовано отримають знижкові сертифікати в інтернет-магазині косметики Elfashop, підписку від сервісу SWEET.TV.
3. Відсканувати смартфоном QR-код і спробувати удачу в розіграші подарунка мрії (розігруються п'ять смартфонів, п'ять турів за кордон, 100 подорожей по Україні, 1,2 млн грн. на придбання квартири).
Руслан Капустін