Нові магазини, сервіси та перспективи: чим " АТБ " дивуватиме у 2022 році
Економимо з "АТБ": смачно, зручно і стабільно
2022 рік вже остаточно вступив у свої права і поставив перед нами чимало складних питань. Це і нова хвиля пандемії коронавірусу, і напружена ситуація на світовій політичній арені, і фейкові новини про зникнення з полиць магазинів основних продуктів, і ще багато чого – аж ніяк не святкового... Зрозуміло, в такій ситуації хочеться визначеності, позитиву, впевненості в завтрашньому дні. Словом, стабільності.
Саме такими оптимістичними новинами, а також чіткими планами на поточний рік поділилася компанія «АТБ», що є багаторічним лідером української галузі роздрібної торгівлі.
Як соціально орієнтований бізнес корпорація планує продовжувати виконувати свою основну місію-безперебійно постачати українцям гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за максимально демократичними цінами. Як і раніше, цінова політика в " АТБ " враховує можливість економії для клієнта. Станом на даний час число постійних клієнтів «АТБ» перевищило позначку 4 млн осіб. Статистика показує, що вже більше 95% наших співгромадян здійснювали покупки в дискаунтерах цієї торгової мережі.
Вартість будь – якого товару (асортимент–понад 3,5 тисяч найменувань) на прилавках кожного з комфортних магазинів мережі традиційно нижче середньоринкової на 10-15процентів. При цьому постійно діюча акція "Товар дня«, щотижневі акції» економія «і» 7 днів«, спеццена по картці» АТБ" від Райфа дозволяють українцям значно економити на покупках. Крім соціальних товарів першої необхідності і товарів власних торгових марок «АТБ», на полицях магазинів мережі також можна знайти і достатній асортимент преміальних товарів європейських виробників. Їх ціни теж приємно здивують. Компанія досягає цього завдяки принциповому правилу-працювати з виробниками безпосередньо, тому споживачі можуть купити гарантовано свіжий продукт найвищої якості за чесною ціною.
В "АТБ «запевняють, що в нинішньому році традиційна політика дискаунтерів" зручно і економно!"буде продовжена.
Розширення карти присутності
За більш ніж 25-річну історію своєї роботи на вітчизняному ринку рітейлу роздрібна мережа «АТБ» зарекомендувала себе як патріотичний і соціально значимий бізнес. Інноваційні дискаунтери " АТБ " працюють в 24 областях України. Їх загальне число сьогодні досягло вже 1316-і цей показник постійно зростає.
Як і роком раніше, в компанії мають намір продовжувати динамічний розвиток свого флагманського підприємства-роздрібної мережі "АТБ Маркет". У планах на 2022 рік-відкриття 120 нових магазинів, введення в експлуатацію власного розподільчого центру у Хмельницькій області та початок будівництва ще одного РЦ у Кропивницькому.
Важливо розуміти, що розширення карти присутності «АТБ» також означає створення в регіонах п'яти-семи тисяч робочих місць. Загалом на підприємствах корпорації вже працевлаштовано понад 70 тисяч українців. Це позитивно позначиться на добробуті кожного з нас, оскільки розширення торговельної мережі означає також помітне зростання обсягів сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів. Нагадаємо, що ці кошти стануть ресурсом для розвитку місцевої інфраструктури.
Пріоритетним у нинішньому році буде розвиток роздрібної мережі в Київській, Одеській та Львівській областях для досягнення рівномірного охоплення магазинами нового формату (це так звані «чорні» «АТБ» площею до 1000 кв.м) всієї території країни. Причому збільшення кількості дискаунтерів планується в невеликих населених пунктах, де люди сьогодні максимально зацікавлені в придбанні якісних продуктів за максимально доступними цінами. Першими приймуть покупців нові супермаркети " АТБ " в містечках і селищах з населенням сім тисяч жителів і більше. Також подібні магазини з'являться в передмістях обласних центрів, населених пунктах, розташованих поблизу великих автомагістралей і курортних зонах.
Діджиталізація на службі рітейлу
Для кожного, хто хоча б раз відвідував інноваційний супермаркет «АТБ», не стане відкриттям, що ця компанія є прикладом динамічного і прогресивного бізнесу. Саме "АТБ", яка свого часу познайомила українців з форматом магазину самообслуговування, системно впроваджує інноваційні рішення і нові клієнтські сервіси. Серед останніх успішних проектів-запуск продуктового інтернет-магазину повного циклу, випуск безпрецедентного для рітейлу продукту-банківської картки " АТБ " від Райфа. Крім переваг звичайної Visa Gold, вона дає ексклюзивну надскидку в магазинах мережі, а тепер ще й хороший кешбек в мережі аптек «АНЦ».
У планах компанії " АТБ "на 2022 рік-запуск нового мобільного додатку, який в підсумку створить "екосистему" АТБ" "і об'єднає в собі всі діджитал-сервіси, які будуть масштабовані на мережу, запуск цифрової банківської картки" АТБ "і нових програм лояльності, впровадження так званої" зони сервісів", де будуть розташовані каси самообслуговування (КСВ), місця видачі інтернет-замовлень і місця для перевірки покупок, здійснених за допомогою сервісу"Скануй-купуй".
Руслан Капустін