23 октября
  • ПОДПИСКА НА НИКОЛАЕВСКИЕ НОВОСТИ
  • КОМПЛЕКТ
  • ОБЩЕСТВЕННО-ПОЛИТИЧЕСКИЙ
  • ТЕЛЕВИЗИОННЫЙ
  • СПОРТ
  • Ребрендинг миколаївського девелопера Н-Інвєст

    Один із найбільших девелоперів Миколаєва — Н-Інвєст — оновлюється. Компанія, що здала в експлуатацію перший дім ще у 2013 році, стає ближчою до клієнтів із новою стратегією, баченням та фірмовим стилем. Ці зміни покликані підкреслити ключові цінності Н-Інвєст: відповідальність у роботі, порядність, системний підхід та доброзичливість.

    Оновлений Н-Інвєст позиціонує себе як перший добудовник Миколаєва. На жаль, на карті міста є чимало недобудов — деякі з них будувалися ще у радянські часи, але чимало і зовсім нещодавно закинутих проєктів. Н-Інвєст вірить у свідомий і раціональний підхід до будівництва, а тому відновив будівництво п'яти комплексів: Central House, Потьомкінський, Громадянський посад, Олімп і Центральний. Останні два уже введені в експлуатацію. Наявність у портфоліо вчасно реалізованих проєктів та досвід роботи із закинутими житловими комплексами відрізняє Н-Інвєст від інших забудовників та дозволяє клієнту не перейматися з приводу строку здачі об’єктів. Відчуття безпеки гарантує і робота продавців, які готові надати клієнтам розгорнуту та правдиву інформацію щодо всіх нюансів будівництва.

    Ринок вторинного житла у Миколаївській області знаходиться у занепаді: багато квартир належать до зношеного житлового фонду, адже близько 30% будівель були споруджені ще у 50-х роках минулого століття або раніше. Чимало з них розташовані в будинках у аварійному стані, потребують постійних ремонтів та не можуть похвалитися ні зручним розташуванням, ні необхідною інфраструктурою. Тому, плануючи власне майбутнє, є сенс інвестувати у новобудову, яка десятиліттями служитиме стабільним дахом над головою. “Самі працівники Н-Інвєст купують квартири у наших будинках, адже вони спостерігають за будівництвом на кожному етапі і переконані у якості матеріалів та добросовісності робочих бригад. Ми прагнемо забезпечити житлом кожного, хто цього потребує, а тому пропонуємо доступні ціни та плануємо розширювати асортимент квартир у різних сегментах” — так визначив місію Н-Інвєст засновник бренду Антон Андрійович Гордієнко.

    У ході ребрендингу було розроблено нову айдентику та візуальну систему, які найкраще відображають цінності і місце компанії на ринку. Лаконічний новий логотип складається із геометричних форм, які символізують інженерну точність та стабільність, та водночас, завдяки відсутності обмежувальних рамок — потенціал до зростання і динаміку.

    Ребрендинг та оновлення фірмового стилю Н-Інвєст триватиме до кінця 2021 року.

      Просмотров:
      comments powered by HyperComments