8 апреля

Про запровадження Електронного реєстру листкiв непрацездатностi в Українi

Завершується підготовка введення в Україні Електронного реєстру листків непрацездатності.

19 лютого у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України відбулася міжвідомча нарада за участю представників Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я України, Пенсійного фонду України та Фонду соціального страхування України, на якій обговорено механізм інформаційної взаємодії та строки запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.
Учасники наради узгодили строки підготовки проекту протоколу обміну інформацією з Електронного реєстру листків непрацездатності (в тому числі набори даних та їх формати), а також тестового запуску реєстру з 1 квітня цього року.
Було обговорено також технічні деталі імплементування до інформаційно-аналітичних систем Фонду соціального страхування України протоколу обміну даних після його підписання, необхідність здійснення розрахунків та проведення процедур із метою доопрацювання програмного забезпечення Фонду. Підготовлений проект постанови КМУ щодо запуску Електронного реєстру листків непрацездатності буде розглянуто на засіданні Кабінету Міністрів України, що відбудеться на початку березня.
Передбачається, що замість існуючої системи видачі листків непрацездатності на бланках суворої звітності буде введено електронний листок непрацездатності, що призведе до поступової заміни паперової форми на його електронну форму, спростить процес оформлення тимчасової непрацездатності в закладах охорони здоров'я і прискорить нарахування допомоги у зв'язку зі страховим випадком. На першому етапі передбачається паралельне існування листків непрацездатності на електронному та паперовому носіях.
Електронний реєстр листків непрацездатності функціонуватиме як підсистема Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування і взаємодіятиме з Електронною системою охорони здоров'я еНеаlth та іншими захищеними інформаційними системами.
У межах повноважень до інформації про листки непрацездатності буде надано доступ лікарям, роботодавцям, застрахованим особам і представникам Фонду.
При цьому лікарі матимуть можливість видавати електронний листок непрацездатності з будь-
якого пристрою - комп'ютера, планшета, смартфона. Ідентифікація і доступ користувача до особистого кабінету в системі Реєстру проходитиме за аналогією з роботою системи Приват24.
У Реєстрі відображатимуться час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров'я і захворювання. Засвідчується електронний листок непрацездатності електронним підписом лікаря. Після введення даних та підпису листок непрацездатності відразу фіксується у Реєстрі та стає доступним до перегляду роботодавцем та відповідним фахівцем Фонду соціального страхування України.
Таким чином, усі дані Електронного реєстру листків непрацездатності автоматично перевірятимуться системою на відповідність реєстру страхувальників. У разі невідповідності даних документ не буде зареєстровано у системі.
Для лікарів та Фонду соціального страхування України запровадження такого реєстру означає унеможливлення фальсифікації листків непрацездатності та недопущення порушень під час їх видачі, що як наслідок збереже кошти Фонду і роботодавця.

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України
в Миколаївській області

Просмотров:
comments powered by HyperComments