22 июля


Сенкевич исправил распоряжение Казаковой о распределении обязанностей по руководству городом

6 апреля на сайте Николаевского городского совета совета появилось Распоряжение Николаевского городского головы №70р, подписанное Александром Сенкевичем 3 апреля.

Читайте также Татьяна Казакова расписала, чем должен заниматься каждый вице-мэр

Им внесены изменения в подписанное Татьяной Казаковой Распоряжение №1р от 10.01.2018г. «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови,заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради».
На данное время пункт 1 гласит:
«1.1.Керівництво та координацію роботи виконавчих органів Миколаївської міської ради здійснює міський голова. Керівництво та координацію роботи управління апарату Миколаївської міської ради здійснюють міський голова та секретар міської ради.
1.2. Обов’язки першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради визначаються окремим розпорядженням міського голови.
1.3. Взаємозамінність першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради визначається окремим розпорядженням міського голови.
1.4. Комунальні підприємства Миколаївської міської ради функціонально підпорядковані міському голові».

Напомним, что Татьяна Казакова распределила коммунальные предприятия между заместителями мэра.А. Сенкевич также взял под свой контроль и работу управления аппарата горсовета. Тем самым продемонстрировал свое заявление о готовности брать ответственность.
Напомним, что комментируя работу Татьяны Казаковой, он сказал: «Я целенаправленно добивался возвращения на позицию городского головы, чтобы вернуться к своим обязанностям. Исполнять, брать на себя ответственность и нести ее. Она этого не хотела, она просто хотела работать секретарем и работала».

Источник Инвестор

Просмотров:
comments powered by HyperComments
Loading...

Loading...