Доставка - важливий процес в організації бізнесу онлайн-торгівлі

Доставка - важливий процес в організації бізнесу онлайн-торгівлі, сполучна ланка між продавцем і покупцем. Інтернет-магазин може організувати доставку власними силами або перекласти цю турботу на плечі кур'єрської служби доставки. Але при цьому важливо розуміти, що організувати якісну доставку непросто. Однією з основних проблем, з якою стикається кожен інтернет-магазин, є проблема "останньої милі": необхідно проконтролювати своєчасність доставки і враження, яке справить кур'єр на клієнта. Негативний досвід онлайн-покупок у багатьох користувачів пов'язаний саме з проблемами при доставці.

Широка географія країни і важкодоступність деяких регіонів, погано розвинута транспортна інфраструктура створюють певні труднощі доставки для інтернет-магазинів, і організувати власну кур'єрську службу в таких умовах досить складно.

Тенденції розвитку світових ринків показують, що успішні компанії з часом все більше звужують свою спеціалізацію і використовують досвід партнерів-професіоналів. Тому одне з важливих питань, яке належить вирішити інтернет-магазину, - вибір надійних партнерів, які знають ринок і особливості доставки товарів у країні.

У статті наведені основні рекомендації, які допоможуть зрозуміти, на що звертати увагу при виборі кур'єрської служби.

Отримати багато корисної інформації про кур'єрській службі можна на її сайті. Серйозні компанії піклуються про своїх клієнтів і прагнуть зробити свою роботу максимально прозорою, тому розміщують на корпоративному сайті всю інформацію про свою діяльність: вік компанії, кількість філій, наявний досвід роботи з іншими магазинами, схема і умови роботи з клієнтами, повні контактні дані (адреси , телефони, e-mail, ICQ). Сайти компаній-професіоналів зазвичай чітко структуровані, всі розділи наповнені актуальною інформацією, новини регулярно оновлюються.

Також інформацію про компанію можна отримати на різних тематичних форумах в Інтернеті , а також на виставках, конференціях. Слід звернути увагу на те, що пишуть і говорять інші учасники ринку про компанію: чи виконуються заявлені терміни доставки, наскільки професійні її співробітники, чи готова компанія гнучко реагувати на потреби клієнта, в які терміни здійснюється переклад післяплати, як компанія дозволяє проблемні ситуації і т.п.